Keresőoptimalizálás cikkek a sikeres helyezésjavításban

Pr cikkek írása
Pr cikkek írása

Sokan úgy tartják, hogy az írott szövegnek ma már nincs akkora értéke, mint régen volt. Ezzel szemben, a valóság mégis mást mutat. A weboldalak világában, az internetes reklámok korában, a keresőoptimalizálás cikkek kulcsfontosságúvá váltak. Ennek fő oka, hogy bár a fiatalabb generáció képviselői kevésbé olvasnak terjedelmes szövegeket, de ettől még a Google algoritmusok ezeken keresztül tudnak tájékozódni.

Képekben pedig nem lehet elrejteni a weboldal profilját jellemző kulcsszavakat. Természetesen a szövegkörnyezet sem mindegy. A tartalom meghatározó, így fontos, hogy azt ne akárki készítse el, hanem aki ért is hozzá. A keresőoptimalizálás cikkek több kategóriára oszthatóak.

PR tartalom a keresőoptimalizálás cikkek között

Cikkek írásával érdemes foglalkozni, hiszen jelen pillanatban a Google irányelvei közé sorolhatóak. A cikk célja, hogy az adott vállalkozást bemutassa, annak tevékenységét részletezze. Írását természetesen szakemberre kell bízni, azért, mert pontosan tudja, miként kell megfogalmazni a pár sorból álló leírást. A hatékony PR cikkek írása tulajdonképpen reklámnak minősül. Van reklámtartalma, de nem tekinthető tulajdonképpeni hirdetésnek. A PR cikkek írója arra koncentrál, hogy felkeltse az olvasó figyelmét, ezért különböző praktikákhoz folyamodik.

Ezt online és offline médiafelületeken is lehet használni. A SEO101 szakemberei nem a klasszikus értelemben vett írással foglalkoznak, hanem sokkal többet képesek nyújtani. A cikk megírása után, az egy erős PR értékkel rendelkező oldalra kerül ki, így támogatva még inkább a céget. A megjelenéshez fontos egy magas PR értékkel rendelkező oldalra való felkerülés, főleg azért, mert a Google számtalan frissítései mellett is hatékonyan képesek működni.

A keresőoptimalizálás cikkek sokfélék lehetnek

A PR vonal mellett, érdemes még az úgynevezett prémium szövegekre is hangsúlyt fektetni a keresőoptimalizálás cikkek között. Ezek hasonlóak az előző kategóriához, bár sokkal inkább reklám hangvételűek és rövidebbek. Amint minden, úgy ez a terület is változik, így idővel a leütések száma növekedett. A megjelenésük azonban máshol történik.

Természetesen ezek is stabil honlapokra kerülnek ki, linkekkel együtt, amit a keresőmotorok algoritmusai figyelnek. A direkt vásárló bevonzó hatásuk kisebb, de az előrébb jutást nagyban tudják segíteni. A keresőoptimalizálás cikkek ezen kategóriáját már sokan leírták az évek során, de ennek ellenére még mindig kiválóan működnek és teszik a dolgukat. Érdemes tehát figyelmet szentelni rájuk és kihozni belőlük a legtöbbet.

A keresőoptimalizálás cikkek a belső tartalom jegyében

Muszáj megemlíteni, hogy nemcsak a külső oldalakra kihelyezett keresőoptimalizálás cikkek hozhatnak érezhető eredményt, hanem a belső tartalom növelése, javítása ugyanúgy sikerrel kecsegtet. A cél felkelteni a keresőmotor figyelmét, amiben minden kétséget kizáróan kulcsszerepet játszanak a külső linkek. Ellenben, a belső struktúra javulása ugyanúgy meghatározó. A kevés információ nem előny, sokkal inkább hátrány.

A folyamatosan frissülő tartalom azonban már más képet eredményez a programoknak. A keresőoptimalizálás cikkek egyik külön kategóriájának nevezhető ilyen formában a blog készítés. Egyre több weboldalon jelennek meg ezek. Itt hasznos tippek, trükkök, valamint az amúgy megvásárolható termékekkel kapcsolatos, jóval részletesebb leírások kaphatnak helyet. Természetesen ide is kell a megfelelő ismeret, mert csak így ragadható meg az érdeklődők figyelme.

A keresőoptimalizálás cikkek kinek szólnak?

Felmerülhet a kérdés, hogy most akkor a keresőoptimalizálás cikkek pontosan kiknek szólnak? A fő hangsúly a keresőmotorok algoritmusainak való megfelelésre esik, vagy éppen a vásárlók figyelmének felkeltésére. Lehet erre azt mondani, hogy a cél mindkettő, de leginkább mégis fogyasztók felé billen el a mérleg nyelve, hiszen ők az elsődleges célközönség.

Érteni kell tehát az emberek nyelvén, ami korántsem annyira egyszerű feladat. A jó keresőoptimalizálás cikkek lényege, miszerint tudják irányítani a figyelmet és azon túl, hogy reklámoznak, leginkább igényt támasztanak bizonyos termékek, szolgáltatások iránt. Ezzel pedig a bevétel garantáltan növelhető.